Pin It
17/05 2018

Няколко лесни съвета ще превърнат здравословната грижа в начин на живот

Здравословната грижа изисква постоянство. Съзнателното дишане, редовните занимания със спорт и смисленият отдих няма да доведат до желаните резултати

здравословната грижа
Това няма да се случи, ако те не са базирани на здравословен начин на живот.

Преразгледайте хранителните си навици и разработете ефективна система за хранене с оглед индивидуалните си особености и начин на живот.

Изключете от менюто т.нар. отрови: „лошите” мазнини (съдържат се в продуктите с животински произход), животинските белтъчини, млечните продукти, киселите добавки.

Научете се правилно да комбинирате ястията. Всяко хранене трябва да се състои от 70 % алкална храна и само с един хранителен концентрат (под концентрат се има предвид храна без голямо количество водно съдържание -например месо, печени картофи, риба и др.). Ще са ви от полза и петте принципа на здравословното хранене.

• Белтъчините трябва да се употребяват отделно от въглехидратите.

• Зелената салата може да се яде с всякакви белтъчини, въглехидрати или.мазнини.

• Плодовете да се употребяват отделно.

• Мазнините да не се преработват с белтъчини. За да се компенсира ефектът от непреработването, трябва да се яде смесена растителна салата.

• Не употребявайте напитки с храната и веднага след нея.

Важно е да не преяждате — употребявайте по 800 г храна три пъти на ден.

И четвърто, важно е да пиете много вода (преди и след, но не и по време на хранене). Водата по начало играе една от основните роли в правилния начин на живот. Тя придава енергия и стимулира имунитета. Обезводняването е една от най-разпространените причини за много заболявания. На ден трябва да се изпиват минимум 2 литра чиста негазирана, несладка вода.

Добавете коментар