Pin It
15/09 2018

Как да намерите мир в себе си?

Не винаги е лесно да се справите самостоятелно с вихъра на обсебващите мисли и да намерите мир в себе си. Въпреки това, има изход

Експресирайте емоциите, за да намерите мир в себе си

Когато различни мисли отново се опитат да вземат връх над вас, трябва да се опитате да ги идентифицирате. „Винаги съм мислил, че не разполагам с време, за да си свърша работата навреме …“ „Аз започвам да се притеснявам, защото …“. След това опитайте да си спомните ситуацията, когато сте имали мисли и чувства, които не се освобождават сега. Например „Когато започнах този проект, имах страх, че няма да мога да изпълня крайните срокове …“

Посочете най-силната емоция („Аз се ядосвам за себе си, че въобще участвам в тази история!“). Максимално я изразете с глас, жест, движение на тялото. По-добре е да се направи това упражнение на уединено място, където никой не ви безпокои и къде можете да викате или да направите каквото ви дойде на ум. Идеята за това упражнение е проста: нашите непроявени чувства и неизпълнени действия причиняват безкрайно движение на мисли. Веднага щом ги изразим, цикълът ще спре.

Дишайте дълбоко

Дишането също така ефективно помага да се разсейвате от досадните мисли. Седнете удобно, отпуснете се. Затворете очи, дишайте спокойно и леко. Слушайте себе си, докато си поемате дъх, наблюдавайте тялото си, за да видите как се движат гърдите, корема се издува и спада. В този момент, фокусът е върху нашите телесни усещания. Така дихателните упражнения позволяват да превключвате, както и да облекчите напрежението в мускулите , придружаващо безпокойството в мислите ви.

Добавете коментар