Pin It
07/03 2018

Колкото по-трудни упражнения, толкова по-голяма полза

Една от най-честите грешки във фитнеса е изборът на лесни упражнения, защото от тях можете да изпълнявате много повторения


Но това означава, че те не са ефикасни. Колкото ви е по-трудно, толкова по-бързо ще постигнете желаното преобразяване на тялото.

Правилото важи в особена степен за коремните мускули, които са най-капризни и най-бавно се поддават на стягане.

1. Легнете по гръб и се уверете, че кръстът ви е изцяло на пода. Повдигнете събрани крака с пръсти в контрашпиц. С издишване повдигнете главата и горната част на гърба, като се стараете да доближите максимално длани до ходилата. След това с издишване отпуснете ръцете назад, а краката към пода, но спрете на педя от него. Повтаряйте така 6-8 пъти.

2. Седнете и повдигнете крака, леко сгънати в коленете. Ходилата са на педя от пода. Наведете гърба назад и балансирайте така на върха на таза. От това положение се усучете вдясно и изнесете ръце встрани. Пребройте бавно до 4 и изпълнете същото вляво. Седнете, отдъхнете за кратко и повторете упражнението 4-5 пъти.

3. Легнете на лявата си страна и се изправете само на вътрешните ръка и ходило. Стегнете краката, таза и корема. Поставете дясната ръка на тила с лакът нагоре. Без да променяте положението на корпуса, се сгънете в кръста и опитайте да докоснете дясното коляно с лакътя. Движението на крака е отгоре, а не отпред. Повторете по 15-20 пъти на всяка страна.

4. От същото изходно положение усуквайте от кръста напред, като целта ви е да докоснете опорната длан с лакътя на работещата ръка. Повторете по 15-20 пъти във всяка посока.

5. Изправете се и изнесете десния крак назад, подпрете се на пръстите му. Поставете ръце на тила и се наведете напред от таза. След това се изправете с издишване и се усучете от талията вляво. Върнете се в изходно положение й изпълнете същото вдясно. Това е едно повторение, направете 10-15.

Добавете коментар